15. Uzavření rámcové dohody o poskytování participačních služeb
15. Uzavření rámcové dohody o poskytování participačních služeb
I. Bere na vědomí
- důvodovou zprávu včetně přílohy
II. Schvaluje
uzavření rámcové dohody o poskytování participačních služeb ve znění dle přílohy č. 1 tohoto usnesení s následujícími poskytovateli:
1. Agora CE o.p.s., IČ: 278 85 348, se sídlem: Petra Rezka 12, Praha 4,
2. Lukáš Hanus, IČ: 741 64 589, se sídlem: Kanina 24, 277 35
3. AVD s.r.o., IČ: 079 19 719, se sídlem: Letohradská 711/10, Praha 7
III. Ukládá
-
zajistit podpis rámcové dohody o poskytování participačních služeb protistranami a předat ji PO k zajištění podpisu ze strany MČ Praha 6.
Zodpovídá: Mgr. Adéla Martincová, vedoucí KS
Termín plnění: 06.09.2023
-
předat uvolněnému členovi ZMČ - pověřenci Ing. Mgr. Oldřichu Kužílkovi rámcovou dohodu o poskytování participačních služeb k zajištění podpisu ze strany MČ Praha 6.
Zodpovídá: Mgr. Barbora Srp, vedoucí PO
Termín plnění: 08.09.2023
-
podepsat rámcovou dohodu o poskytování participačních služeb.
Zodpovídá: Ing. Mgr. Oldřich Kužílek, uvolněný člen ZMČ - pověřenec
Termín plnění: 12.09.2023
Zpracovatel: Mgr. Adéla Martincová, vedoucí KS
Dne 19. 7. 2023 byla na elektronickém tržišti městské části Praha 6 zveřejněna veřejná zakázka č. 2023/00043, jejíž předmětem byl výběr tří poskytovatelů participačních služeb, a to zejména:
- konzultační a poradenská činnost v oblasti participace
- zpracování anket a metodická podpora při tvorbě anket ke zjištění názoru veřejnosti
- facilitace veřejných setkání
- posouzení vhodnosti projektů pro participaci
- zapojení veřejnosti do tvorby a úpravy veřejných prostor
- vzdělávání pro zaměstnance
- podpora fungujících projektů MČ Praha 6 v oblasti participace (zejména Nápad pro Šestku, Dáme hlavy dohromady, Šance do škol)
V rámci vypsání veřejné zakázky byla stanovena dvě hodnotící kritéria. Celková nabídková cena v Kč bez DPH za 1 hodinu poskytovaných participačních služeb a podpora vzdělávání a praxe studentů VŠ.Podmínkou účasti ve veřejné zakázce bylo předložení seznamu významných služeb, kdy alespoň tři služby spočívaly v zapojení veřejnosti do tvorby či úpravy veřejného prostoru (kompletní administrací se rozumí provedení celého projektu od zajištění počátečních podkladů pro participaci, provedení šetření, zpracování výstupů šetření a na základě nich navržení vyhovujícího řešení) a dvě služby spočívající ve facilitaci veřejných setkání. Dalším požadavkem bylo předložení seznamu členů realizačního týmu, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky.
Do konce lhůty pro podání nabídek (7. 8. 2023) se přihlásilo a podalo nabídku 5 poskytovatelů:
1. Agora CE o.p.s. - 580 Kč bez DPH
2. Lukáš Hanus - 590 Kč bez DPH
3. Socionaut z.s. - 650 Kč bez DPH
4. AVD s.r.o. - 650 Kč bez DPH
5. CpKP střední Čechy - 700 Kč bez DPH
Hodnotící komise se sešla dne 11.8.2023 a provedla podrobnou kontrolu nabídek a konstatovala, že všechny splnily podmínky zadavatele. U nabídek č. 3 a č. 4 došlo k rovnosti bodových hodnot u obou posuzovaných kritérií. Dle podmínek vyhlášení bylo nutné přikročit k losování o určení výsledného pořadí. Losování proběhlo dne 21. 8. od 16:00 za účasti obou uchazečů. Los určil následující pořadí:
3. místo - AVD s.r.o.
4. místo - Socionaut z.s.
Přílohou tohoto usnesení je protokol z jednání hodnotící komise (příloha č. 2) a protokol z losování (příloha č. 3).
Výsledné pořadí s bodovým hodnocením:
1. Agora CE o.p.s. - 100 bodů
2. Lukáš Hanus - 99 bodů
3. AVD s.r.o. - 91 bodů
4. Socionaut z.s. - 91 bodů
5. CpKP střední Čechy - 70 bodů
Na základě výše uvedených skutečností zpracovatel navrhuje uzavřít rámcovou dohodu o poskytování participačních služeb s třemi uchazeči, kteří se umístili na prvních třech místech:
1. Agora CE o.p.s. - 580 Kč bez DPH
2. Lukáš Hanus - 590 Kč bez DPH
3. AVD s.r.o. - 650 Kč bez DPH
Rámcová dohoda o poskytování participačních služeb bude uzavírána na dobu určitou, a to do okamžiku vyčerpání 2.000.000,- Kč bez DPH. Výběr poskytovatele na jednotlivou dílčí zakázku vyplývající z této rámcové dohody bude probíhat skrze výzvu k podání nabídky, kdy bude vybrán ten poskytovatel, který nabídne nejnižší celkovou cenu (součin hodinové sazby v max. výši dle jeho nabídky ve výběrovém řízení a max. hodinový rozsah) za požadovanou participační službu.
Finanční prostředky budou čerpány z odd. § 6171 pol. 5169 - Participace - služby.
Zpracovatel výslovně prohlašuje, že veškeré údaje a informace v návrhu usnesení, včetně důvodové zprávy a příloh jsou pravdivé a odpovídají skutečnosti.
Rovněž výslovně prohlašuje, že neopomenul uvést žádný údaj nebo informaci, které by obsah návrhu podstatně změnily, pokud by byly uvedeny.
Datum: 22. 8. 2023
Zpracoval: Tomáš Srp, vedoucí OMČ KS