18. Dodatek č. 1 ke Smlouvě o pronájmu tiskových zařízení č. 700/2021/KT

18. Dodatek č. 1 ke Smlouvě o pronájmu tiskových zařízení č. 700/2021/KT

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ-0811/23
Předkladatel: Stárek Jakub, Mgr.
Městská část Praha 6
Rada městské části
Usnesení
ze dne 28.08.2023

RMČ-0811/23

Dodatek č. 1 ke Smlouvě o pronájmu tiskových zařízení č. 700/2021/KT


Rada městské části

I. Bere na vědomí

- důvodovou zprávu včetně přílohy

0

 

II. Souhlasí

s uzavřením dodatku č. 1 ke Smlouvě o pronájmu tiskových zařízení č. 700/2021/KT se společností  OFFICE – CENTRUM s.r.o., se sídlem: Praha 9 – Běchovice, Českobrodská 53, PSČ 190 11, IČ: 271 43 562 
 

0

 

III. Ukládá

  1. zajistit podpis dodatku č. 1 výše citované smlouvy protistranou dle bodu II. tohoto usnesení a předat ji na právní odbor

    Zodpovídá: Ing. Martin Pawinger, vedoucí KT

    Termín plnění: 08.09.2023

    0

  2. předat dodatek č. 1  výše citované smlouvy dle bodu II tohoto usnesení  k podpisu panu starostovi

    Zodpovídá: Mgr. Barbora Srp, vedoucí PO

    Termín plnění: 13.09.2023

    0

  3. podepsat dodatek č. 1 výše citované smlouvy

    Zodpovídá: Mgr. Jakub Stárek, starosta

    Termín plnění: 22.09.2023

    0

 

Předkladatel: Mgr. Jakub Stárek, starosta
Zpracovatel: Ing. Martin Pawinger, vedoucí KT

Usnesení bylo přijato poměrem hlasů: +8 -0 z0 (OR)


Důvodová zpráva:

Usnesením RMČ č. 2782/21 ze dne 31.8.2021 bylo schváleno uzavření Smlouvy na realizaci zajištění kompletních tiskových služeb se společností OFFICE-CENTRUM s.r.o.. kdy předmětem nájmu byly multifunkční zařízení a to:

21 kusů nízkokapacitních multifunkčních zařízení A4


32 kusů standardních multifunkčních zařízení A3


2 kusy velkokapacitních multifunkčních zařízení A3


 

Vzhledem k tomu, že toto množství není pro zaštění bezproblémového chodu ÚMČ dostačující, byla výše citovaná společnost požádána o navýšení o 4 ks nízkokapacitních multifunkčních zařízení A4 pro detašované pracoviště Odboru škosltví a pro pracoviště v ul. Uralská (OVV a ODŽP)

Nájemce posoudil změnu podle § 222 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) takto:

§ 222 odst. 4 zákona: 


•    původní hodnota závazku za pronajatá zařízení je 7 245 456 Kč bez DPH


•    10 % původní hodnoty závazku je 724 545,60 Kč bez DPH


•    hodnota změny podle tohoto dodatku činí nájemné za jeden kus zařízení 1 824,- Kč bez DPH měsíčně, tj. celkem za 4 ks zařízení 7 296,- Kč bez DPH. Do konce platnosti smlouvy (25 měsíců) náklady činí  182 400,- Kč bez DPH

 

Pronájem bude hrazen s finančních prostředků k tomu určených RP-5164, RZ-01INFO, ORJ-0914

Zpracovatel výslovně prohlašuje, že veškeré údaje a informace v návrhu usnesení, včetně důvodové zprávy a příloh jsou pravdivé a odpovídají skutečnosti.

Rovněž výslovně prohlašuje, že neopomenul uvést žádný údaj nebo informaci, které by obsah návrhu podstatně změnily, pokud by byly uvedeny.

 

Datum:  22.8.2023

Zpracoval: Bc. Vít Eliáš, ved. OI-KT

18. Dodatek č. 1 ke Smlouvě o pronájmu tiskových zařízení č. 700/2021/KT
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ-0811/23
Předkladatel: Stárek Jakub, Mgr.

Přílohy (1)

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...