15. Vystavení objednávky č. OSL/00276/2023 na nákup interiérového zařízení (stohovatelné stoly a řečnické pultíky) do zasedacího sálu v 6. patře budovy ÚMČ Praha 6
15. Vystavení objednávky č. OSL/00276/2023 na nákup interiérového zařízení (stohovatelné stoly a řečnické pultíky) do zasedacího sálu v 6. patře budovy ÚMČ Praha 6
I. Bere na vědomí
předloženou důvodovou zprávu včetně příloh
II. Souhlasí
s vystavením objednávky č. OSL/00276/2023 na nákup interiérového zařízení (stohovatelné stoly a řečnické pultíky) do zasedacího sálu v 6. patře budovy ÚMČ Praha 6 na částku 1.072.396,- Kč bez DPH, tj. 1.297.600,- Kč s DPH s dodavatelem Wiesner-Hager Project s.r.o., se sídlem Na Závodí 1357, 396 01 Humpolec, IČO 28438728 viz příloha č. 1 tohoto usnesení
III. Ukládá
schválit v EPK objednávku č. OSL/00276/2023 na nákup interiérového zařízení (stohovatelné stoly a řečnické pultíky) do zasedacího sálu v 6. patře budovy ÚMČ Praha 6 dle bodu II. tohoto usnesení
Zodpovídá: Mgr. Lenka Kratochvílová, vedoucí OSL
Termín plnění: 05.10.2023
Zpracovatel: Mgr. Lenka Kratochvílová, vedoucí OSL
Sál zastupitelstva, resp. jeho technická část, je v současné době morálně zastaralá a poruchová. Proto bylo rozhodnuto o jeho nutné obnově. S ohledem na otevřenost jednání výborů a komisí, tedy nutnosti zajistit i prostor pro případně se účastnící občany, byly aktualizovány již dříve zvažované varianty úpravy sálu tak, aby bylo umožněno variabilní uspořádání sálu v základním zadání spočívající v jednání zastupitelstva, jednání RMČ, komisí a výborů s možností účasti veřejnosti a dále i možnost konání školení. Na grémiu starosty dne 23.01.2023 (zápis přílohou č. 2 tohoto usnesení) byl vyjádřen předběžný souhlas s vybudováním multifunkčního sálu (prostor). Bylo provedeno poptávkové řízení, kterého se účastnili 3 potenciální dodavatelé, a které bylo předloženo grémiu starosty k výběru dodavatele a varianty nábytku. Následně dne 06.03.2023 grémiem starosty (zápis přílohou č. 3 tohoto usnesení) byl odsouhlasený předložený návrh (+ návrh na více zásuvek i do prostoru pro veřejnost), tento schválený návrh včetně vizualizace a předpokládaných nákladů je přílohou č. 4 tohoto usnesení.
Na základě schválené varianty řešení obnovy zasedacího sálu grémiem starosty je nyní nutné vystavit objednávku na nákup zvoleného interiérového zařízení spočívající v nákupu 38 ks stohovatelných obdélníkových stolů Yuno včetně zabudovaných elektrických zásuvek a 2 ks řečnických pultíků v celkové výši 1.072.396,- Kč bez DPH, tj. 1.297.600,- Kč s DPH na základě aktualizované cenové nabídky společnosti Wiesner-Hager Project s.r.o. ze dne 09.08.2023. Materiál použitý na výrobu zvoleného zařízení je vyšší kvality a s předpokladem delší životnosti. Rovněž ze stejného důvodu delší životnosti byly vybrány stohovatelné stoly, nikoliv stoly se sklopným systémem, u kterého lze předpokládat rychlejší opotřebení a nutnost opravy. Cena se tak jeví jako obvyklá. Vzhledem k tomu, že se jedná o finanční plnění nad 500 tis. Kč, předkládáme vystavení objednávky č. OSL/00276/2023 ke schválení RMČ v souladu s příkazem tajemníka č. 13/2023.
Finanční prostředky na nákup interiérového zařízení nejsou součástí upraveného rozpočtu OSL na rok 2023, ale v současné době je již zažádáno o úpravu rozpočtu ve výši 1.298,00 tis. Kč na posílení položky 5137 - Drobný dlouhodobý hmotný majetek, § 6171, ORJ 915 a ORG 15.
Zpracovatel výslovně prohlašuje, že veškeré údaje a informace v návrhu usnesení, včetně důvodové zprávy a příloh jsou pravdivé a odpovídají skutečnosti.
Rovněž výslovně prohlašuje, že neopomenul uvést žádný údaj nebo informaci, které by obsah návrhu podstatně změnily, pokud by byly uvedeny.
Datum: 19.09.2023
Zpracoval: Ing. Simona Hrubá, Ing. Martina Krýzová