45. Vystavení objednávek společnosti CS Development, s.r.o.

45. Vystavení objednávek společnosti CS Development, s.r.o.

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ-1101/23
Předkladatel: Stárek Jakub, Mgr.
Městská část Praha 6
Rada městské části
Usnesení
ze dne 20.11.2023

RMČ-1101/23

Vystavení objednávek společnosti CS Development, s.r.o.


Rada městské části

I. Bere na vědomí

- předloženou důvodovou zprávu včetně příloh

0

 

II. Souhlasí

s vystavením

•    objednávky OI/90/2023 v částce 392.400,00 Kč bez DPH (474.804,00 Kč s DPH) na nákup maintenance Symantec  pro rok 2024 

dle specifikace uvedené v příloze č. 3

•    objednávky OI/91/2023 v částce 990.420,00 Kč bez DPH (1.198.408,20 Kč s DPH) na nákup maintenance HCL pro rok 2024 

dle specifikace uvedené v příloze č. 4

 

od společnosti CS Development, s.r.o., Jungmannova 36/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČO: 48592455 

0

 

III. Ukládá

podepsat objednávky na nákup maintenance HCL a maintenance Symantec OI/90/2023 a OI91//2023 dle bodu II. tohoto usnesení.

Zodpovídá: Ing. Martin Pawinger, vedoucí KT

Termín plnění: 22.11.2023

0

 

Předkladatel: Mgr. Jakub Stárek, starosta
Zpracovatel: Ing. Martin Pawinger, vedoucí KT

Usnesení bylo přijato poměrem hlasů: +9 -0 z0 (OR)


Důvodová zpráva:

Předmětem objednávek  je nákup maintenance pro celý systém HCL Notes za rok 2024 a maintenance Symantec - software na ochranu proti spamům, virům a dalšímu škodlivému SW. Na zakázky neproběhlo výběrové řízení, tento dodavatel udržuje důležité aplikace pro chod úřadu a v rámci dodání těchto maintenancí provádí i další úkony, např. migraci serverů, update nových verzí, audit systému a vytvořených aplikací v novém prostředí. Důvodem, proč bylo vybráno toto řešení nákupu, je především skutečnost, že tento dodavatel má největší znalosti s nastavením našeho systému HCL Domino a dalších používaných aplikací, jak těch které firma programovala, tak dalších produktů třetích stran. Dodavatel je certifikovaným prodejcem systému a současně firma provádí i technickou podporu na základě smlouvy o poskytování služeb S52/2008/OKT. Nabízená cena je shodná s ostatními prodejci a licence jsou dodávány na základě doporučených cen výrobcem. Z důvodu, že finanční prostředky převyšují částku 500 tis. Kč bez DPH, předkládáme ke schválení objednávky dle příkazu tajemníka č. 13/2023 Radě MČ. V letošním roce byly vystaveny objednávky:   OI/34/2023 - Úprava databáze "Příkazy tajemníka" ve výši 8.470,00 Kč vč. DPH a OI/73/2023 - Úprava aplikace „Evidence smluv“ ve výši 18.150,00 Kč vč. DPH.  Dále platíme   měsíční  úhrady dle smlouvy S52/2008/OKT - Zajištění provozu serveru HCL Notes v celkové výši 94.380,00 Kč vč DPH/rok.  
Objednávky jsou kryty fin. prostředky a cena se každý rok pohybuje dle kurzu $. Bude hrazeno z RP-5172, RZ-01INFO, ORJ-0914. 
Účelnost: bezproblémový chod používaného systému HCL Notes  
 

 

Zpracovatel výslovně prohlašuje, že veškeré údaje a informace v návrhu usnesení, včetně důvodové zprávy a příloh jsou pravdivé a odpovídají skutečnosti.

Rovněž výslovně prohlašuje, že neopomenul uvést žádný údaj nebo informaci, které by obsah návrhu podstatně změnily, pokud by byly uvedeny.

 

Datum:  6.11.2023

Zpracoval: Bc. Vít Eliáš, ved. OI-KT

45. Vystavení objednávek společnosti CS Development, s.r.o.
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ-1101/23
Předkladatel: Stárek Jakub, Mgr.

Přílohy (0)

Žádné podkladové materiály nejsou k dispozici.

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...