52. Návrh na vyřazení a následný odprodej vozidla Dacia Dokker Van
52. Návrh na vyřazení a následný odprodej vozidla Dacia Dokker Van
I. Bere na vědomí
předloženou důvodovou zprávu včetně příloh.
II. Souhlasí
s vyřazením z majetku MČ Praha 6 v celkové pořizovací hodnotě 298.991,00 Kč, jak je uvedeno v příloze č. 1, která tvoří nedílnou součást usnesení a s odprodejem v ceně stanovené znaleckým posudkem, společnosti SNEO, a.s.
III. Schvaluje
uzavření kupní smlouvy viz příloha č. 2 tohoto usnesení se společností SNEO, a.s., Nad Alejí 1876/2, 16200 Praha 6, IČO: 27114112 o prodeji vozidla Dacia Dokker Van. Kupní cena vozidla byla stanovena na základě znaleckého posudku č. 3119/022/23 vypracovaného Mgr. Bc. Radkem Šlapákem, MBA, ze dne 05. 11. 2023 ve výši 144.000 Kč (slovy: jedno sto čtyřicet čtyři tisíc korun českých) s DPH.
IV. Ukládá
-
zajistit podpis kupní smlouvy protistranou a předání na PO.
Zodpovídá: Mgr. Lenka Kratochvílová, vedoucí OSL
Termín plnění: 27.11.2023
-
předat kupní smlouvu panu starostovi Mgr. Jakubovi Stárkovi k zajištění podpisu ze strany MČ Praha 6.
Zodpovídá: Mgr. Barbora Srp, vedoucí PO
Termín plnění: 30.11.2023
-
podepsat kupní smlouvu mezi společností SNEO, a.s. a MČ Praha 6.
Zodpovídá: Mgr. Jakub Stárek, starosta
Termín plnění: 06.12.2023
-
zajistit předání podkladů ekonomickému odboru pro vyvedení majetku z účetnictví dle bodu II. tohoto usnesení.
Zodpovídá: Mgr. Lenka Kratochvílová, vedoucí OSL
Termín plnění: 13.12.2023
-
zajistit po obdržení podkladů od OSL vyvedení majetku z účetnictví dle bodu II. tohoto usnesení.
Zodpovídá: Ing. Jaroslava Ješinová, vedoucí EO
Termín plnění: 18.12.2023
Zpracovatel: Mgr. Lenka Kratochvílová, vedoucí OSL
Odbor služeb navrhuje vyřazení a následný odprodej vozidla Dacia Dokker Van společnosti SNEO, a.s. v hodnotě stanovené znaleckým posudkem viz příloha č. 3, která je nedílnou součástí tohoto usnesní.
Nákup vozidla Dacia Dokker Van, uskutečněný na podzim roku 2020, byl schválený usnesením RMČ č. 1854/20 ze dne 06.10.2020. Vozidlo bylo pořízeno dle požadovaných parametrů společnosti SNEO, a.s. jako vhodné pro převoz stacionárních dezinfekčních přístrojů obsluhovaných v té době zřízenou dezinfekční četou SNEO, a.s., která prováděla dezinfekce v objektech MČ Praha 6 zasažených nákazou COVID-19. Vozidlo bylo pořízeno z prostředků dotačního programu MHMP-COVID 19 a následně bylo vypůjčeno k plnění úkolu společnosti SNEO, a.s.
Dodatkem č. 1 byla doba výpůjčky prodloužena do 31.12.2021 a dodatkem č. 2 do 31.12.2022. Společnost SNEO, a.s. projevila zájem o odkup tohoto užitkového vozu, žádost byla následně projednána na jednání grémia starosty dne 20.02.2023 viz příloha č. 4 tohoto usnesení. Grémium tento návrh odsouhlasilo. Na poradě VO dne 06.03.2023 byl projednán možný odprodej, kdy závěrem bylo doporučeno vozidlo prodat až po 3 letech od jeho pořízení a užívání. Smlouva o výpůjčce vozidla byla tedy uzavřena ještě na období roku 2023, tj. do 31.12.2023.
Prodej byl projednán ve vyřazovací komisi dne 13.11.2023. Vyřazovací komise souhlasí s návrhem na vyřazení bez připomínek viz příloha č. 5, která je nedílnou součástí tohoto usnesení.
Zpracovatel výslovně prohlašuje, že veškeré údaje a informace v návrhu usnesení, včetně důvodové zprávy a příloh jsou pravdivé a odpovídají skutečnosti.
Rovněž výslovně prohlašuje, že neopomenul uvést žádný údaj nebo informaci, které by obsah návrhu podstatně změnily, pokud by byly uvedeny.
Datum: 13.11.2023
Zpracoval: Ing. Martina Krýzová