30. Vystavení objednávky č. OSL/00057/2024 na nákup kancelářského nábytku a vybavení pro I. část kancelářských prostor Odboru přestupkového řízení v Poliklinice Pod Marjánkou

30. Vystavení objednávky č. OSL/00057/2024 na nákup kancelářského nábytku a vybavení pro I. část kancelářských prostor Odboru přestupkového řízení v Poliklinice Pod Marjánkou

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ-1364/24
Předkladatel: Holický Jan, Ing., MBA
Městská část Praha 6
Rada městské části
Usnesení
ze dne 19.02.2024

RMČ-1364/24

Vystavení objednávky č. OSL/00057/2024 na nákup kancelářského nábytku a vybavení pro I. část kancelářských prostor Odboru přestupkového řízení v Poliklinice Pod Marjánkou


Rada městské části

I. Bere na vědomí

předloženou důvodovou zprávu včetně příloh

0

 

II. Souhlasí

s vystavením objednávky č. OSL/00057/2024 na nákup kancelářského nábytku a vybavení pro I. část kancelářských prostor Odboru přestupkového řízení v Poliklinice Pod Marjánkou na částku 838.978,- Kč bez DPH, tj. 1.015.163,38 Kč s DPH s dodavatelem Čochner design s.r.o., se sídlem Přátelství 1662, 104 00 Praha, IČO 24137766 viz příloha č. 1 tohoto usnesení

0

 

III. Ukládá

schválit v EPK IS Ginis objednávku č. OSL/00057/2024 na nákup kancelářského nábytku a vybavení pro I. část kancelářských prostor Odboru přestupkového řízení v Poliklinice Pod Marjánkou dle bodu II. tohoto usnesení

Zodpovídá: Mgr. Lenka Kratochvílová, vedoucí OSL

Termín plnění: 26.02.2024

0

 

Předkladatel: Ing. Jan Holický, MBA, tajemník
Zpracovatel: Mgr. Lenka Kratochvílová, vedoucí OSL

Usnesení bylo přijato poměrem hlasů: +8 -0 z0 (OR)


Důvodová zpráva:

Nákup kancelářského nábytku, který je nutné pořídit jako kompletní vybavení nových kancelářských prostor pro nově vznikající Odbor přestupkového řízení v prostorách Polikliniky Pod Marjánkou, byl uskutečněn formou poptávkového řízení (uzavřené výzvy). V souvislosti s novelou zákona o provozu na pozemních komunikacích převádí MHMP s účinností od 01.07.2024 objemnou agendu přestupků na jednotlivé městské části. S předstihem je třeba pro nově vznikající odbor připravit vhodné podmínky po technické i organizační stránce. Prostorová kapacita hlavní budovy ÚMČ je zcela naplněna. Rozhodnutí o výběru pracoviště bylo uskutečněno dne 30.10.2023 viz zápis z grémia č. 2023/00029 (příloha č. 2 tohoto usnesení), s tím, že pracoviště vznikne dočasně v budově Polikliniky Pod Marjánkou a potřebné stavební úpravy budou zadány k realizace SNEO, a.s. Organizačně byl vznik nového Odboru přestupkového řízení (OPŘ) řešen usnesením RMČ č. RMČ-1059/23 ze dne 20.11.2023. Konkrétní požadavek na vybavení nábytkem 1. části pracoviště dodala Odboru služeb dne 20.12.2023 vedoucí OVV s tím, že první část pracovníků by se měla stěhovat v březnu.

Vzhledem ke specifickým požadavkům bylo přistoupeno k poptávkovému řízení (uzavřené výzvě) mimo prostředí elektronického tržiště. Z důvodu časové tísně (dlouhé dodací lhůty, nízké skladové zásoby) a komplikovanost předmětu zakázky bylo dne 09.01.2024 se souhlasem tajemníka ÚMČ přistoupeno k objednání spolupráce při architektonickém řešení a výběru nábytku u Ing. arch.       , který se osvědčil již při realizaci rekonstrukce zasedacího sálu ZMČ v 6. patře budovy ÚMČ - objednávka č. OSL/00015/2024 "Vybavení nábytkem pro Odbor přestupkového řízení v Poliklinice Pod Marjánkou".

Hodnotícím kritériem byla stanovena ekonomická výhodnost podle poměru nabídkové ceny a kvality včetně poměru nákladů životního cyklu. Kromě ceny byla hodnocena kvalita zejména sedacího nábytku, kdy byly posouzeny náhledy a varianty materiálového řešení z důvodu možného dalšího stěhování do jiných prostor, ergonomické normy, certifikáty, požadavky v souladu s BOZP a reálné dodací kapacity dodavatelů, a to v rámci schůzek pracovní skupiny ve složení Ing. arch.      , vedoucí OSL, OVV,vedoucí oddělení vnitřní správy a ekonomických činností. Dle hodnotící tabulky (s ohledem pouze na cenu), která je přílohou č. 3 tohoto usnesení, by se vítězný dodavatel na základě předložené cenové nabídky umístil na 2. místě, ale po posouzení ekonomické výhodnosti včetně posouzení kritéria kvality a designového řešení je vybrán jako nejvhodnější. Cenová rozdílnost dodavatelů je dána hlavně kvalitou vybraných materiálů a výběrem úrovně jednotlivých prvků. Proto byl vybrán  dodavatel Čochner design s.r.o., který nabízí kvalitnější a odolnější materiál, u kterého nebude zapotřebí řešit případné brzké opravy nebo jeho obnova.

Bližší údaje včetně kompletního spisu tohoto výběrového řízení jsou k dispozici na oddělení ekonomických činností OSL.

Finanční prostředky na tento nákup jsou součástí schváleného rozpočtu OSL na rok 2024, konkrétně § 6171, položka 5137, ORJ 915 a ORG 15.

 

Zpracovatel výslovně prohlašuje, že veškeré údaje a informace v návrhu usnesení, včetně důvodové zprávy a příloh jsou pravdivé a odpovídají skutečnosti.

Rovněž výslovně prohlašuje, že neopomenul uvést žádný údaj nebo informaci, které by obsah návrhu podstatně změnily, pokud by byly uvedeny.

 

Datum: 14. 02. 2024

Zpracoval: Ing. Simona Hrubá, vedoucí odd. ekon. činností

30. Vystavení objednávky č. OSL/00057/2024 na nákup kancelářského nábytku a vybavení pro I. část kancelářských prostor Odboru přestupkového řízení v Poliklinice Pod Marjánkou
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ-1364/24
Předkladatel: Holický Jan, Ing., MBA

Přílohy (0)

Žádné podkladové materiály nejsou k dispozici.

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...