11. Vystavení objednávky č. OSL/00117/2024 na zajištění inženýrské činnosti a technického dozoru investora související s realizací akce "Stavební úpravy Polikliniky Pod Marjánkou - agenda dopravních přestupků" v rozsahu dle CN ze dne 02.04.2024 (příprava zakázky, výběrové řízení, zabezpečení smluvních vztahů pro provedení stavby, práce spojené s prováděním stavby, práce po dokončení stavby, zpracování dokumentace pro změnu užívání stavby a změna užívání stavby - administrace procesu)

11. Vystavení objednávky č. OSL/00117/2024 na zajištění inženýrské činnosti a technického dozoru investora související s realizací akce "Stavební úpravy Polikliniky Pod Marjánkou - agenda dopravních přestupků" v rozsahu dle CN ze dne 02.04.2024 (příprava zakázky, výběrové řízení, zabezpečení smluvních vztahů pro provedení stavby, práce spojené s prováděním stavby, práce po dokončení stavby, zpracování dokumentace pro změnu užívání stavby a změna užívání stavby - administrace procesu)

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ-1541/24
Předkladatel: Holický Jan, Ing., MBA
Městská část Praha 6
Rada městské části
Usnesení
ze dne 17.04.2024

RMČ-1541/24

Vystavení objednávky č. OSL/00117/2024 na zajištění inženýrské činnosti a technického dozoru investora související s realizací akce "Stavební úpravy Polikliniky Pod Marjánkou - agenda dopravních přestupků" v rozsahu dle CN ze dne 02.04.2024 (příprava zakázky, výběrové řízení, zabezpečení smluvních vztahů pro provedení stavby, práce spojené s prováděním stavby, práce po dokončení stavby, zpracování dokumentace pro změnu užívání stavby a změna užívání stavby - administrace procesu)


Rada městské části

I. Bere na vědomí

předloženou důvodovou zprávu včetně příloh

0

 

II. Souhlasí

s vystavením objednávky č. OSL/00117/2024 na zajištění inženýrské činnosti a technického dozoru investora související s realizací akce "Stavební úpravy Polikliniky Pod Marjánkou - agenda dopravních přestupků" v rozsahu dle CN ze dne 02.04.2024 (příprava zakázky, výběrové řízení, zabezpečení smluvních vztahů pro provedení stavby, práce spojené s prováděním stavby, práce po dokončení stavby, zpracování dokumentace pro změnu užívání stavby a změna užívání stavby - administrace procesu) na částku 195.586,30 Kč bez DPH, tj. 236.659,42 Kč s DPH s dodavatelem SNEO, a.s., se sídlem Nad Alejí 1876/2, 162 00  Praha 6, IČO 27114112 viz příloha č. 1 tohoto usnesení

0

 

III. Ukládá

schválit v EPK IS Ginis objednávku č. OSL/00117/2024 na zajištění inženýrské činnosti a technického dozoru investora související s realizací akce "Stavební úpravy Polikliniky Pod Marjánkou - agenda dopravních přestupků" v rozsahu dle CN ze dne 02.04.2024 (příprava zakázky, výběrové řízení, zabezpečení smluvních vztahů pro provedení stavby, práce spojené s prováděním stavby, práce po dokončení stavby, zpracování dokumentace pro změnu užívání stavby a změna užívání stavby - administrace procesu) dle bodu II. tohoto usnesení

Zodpovídá: Mgr. Lenka Kratochvílová, vedoucí OSL

Termín plnění: 24.04.2024

0

 

Předkladatel: Ing. Jan Holický, MBA, tajemník
Zpracovatel: Mgr. Lenka Kratochvílová, vedoucí OSL

Usnesení bylo přijato poměrem hlasů: +8 -0 z0 (OR)


Důvodová zpráva:

V souvislosti s novelou zákona o provozu na pozemních komunikacích převádí MHMP s účinností od 01.07.2024 rozsáhlou agendu přestupků na jednotlivé městské části. Rozhodnutím o výběru pracoviště uskutečněného dne 30.10.2023 viz zápis z grémia č. 2023/00029 (příloha č. 2 tohoto usnesení) byly vybrány prostory Polikliniky Pod Marjánkou s tím, že potřebné stavební úpravy budou zadány k realizaci SNEO, a.s.

Dodavatel SNEO, a.s. postupuje v souladu s § 11 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (vertikální spolupráce) a dále je mandatářem MČ Praha 6, který od 01. 06. 2015 plní funkci správce administrativní budovy ÚMČ Praha 6 včetně detašovaných pracovišť. Záměr úprav prostor Polikliniky Pod Marjánkou byl schválený na grémiu starosty dne 30. 10. 2023. Dodavatel SNEO, a.s. je správcem budovy Polikliniky Pod Marjánkou.

Na konci listopadu 2023 byla vystavena objednávka č. OSL/00357/2023 na zajištění inženýrské činnosti a technického dozoru investora související s realizací akce "Úprava kanceláří a společných prostor Polikliniky Pod Marjánkou" dle požadavku a CN ze dne 24.11.2023 na celkovou částku 385.947,20 Kč s DPH, tj. 318.964,63 Kč bez DPH. V roce 2023 bylo uskutečněno pouze částečné čerpání a zbývající částka ve výši 308.250,24 Kč s DPH, tj. 254.752,26 Kč bez DPH byla dočerpána v roce 2024 (přeevidovaná do roku 2024 jako OSL/00056/2024). Následně byla v únoru 2024 vystavena objednávka č. OSL/00065/2024 na zajištění inženýrské činnosti a technického dozoru investora související s realizací akce "Úprava nebytových prostor v objektu Polikliniky Pod Marjánkou" v rozsahu dle CN ze dne 15.02.2024 (příprava zakázky, výběrové řízení, zabezpečení smluvních vztahů pro provedení stavby, práce spojené s prováděním stavby a práce po dokončení stavby) na částku 74.650,93 Kč s DPH, tj. 61.694,98 Kč bez DPH. 

Nyní je požádáno o vystavení objednávky č. OSL/00117/2024 na zajištění inženýrské činnosti a technického dozoru investora související s realizací akce "Stavební úpravy Polikliniky Pod Marjánkou - agenda dopravních přestupků" v rozsahu dle CN ze dne 02.04.2024 (příprava zakázky, výběrové řízení, zabezpečení smluvních vztahů pro provedení stavby, práce spojené s prováděním stavby, práce po dokončení stavby, zpracování dokumentace pro změnu užívání stavby a změna užívání stavby - administrace procesu) na částku 236.659,42 Kč s DPH, tj. 195.586,30 Kč bez DPH, kterou bude přesažena hranice 500.000,00 Kč bez DPH a proto předkládáme ke schválení její vystavení v souladu s příkazem tajemníka č. 12/2024 k zadávání veřejných zakázek.

Ceny byly stanoveny dle výkonového a honorářového řádu ČKAIT  a porovnány se sazebníkem pro navrhování nabídkových cen UNIKA a praktickými zkušenostmi zpracovatele nabídky. Součásti nabídkové ceny je i "Zpracování dokumentace pro změnu užívání stavby" a  "Změna užívání stavby - administrace procesu". V těchto položkách jsou zahrnuty činnosti, které společnost SNEO, a.s. zajišťuje u externího projektanta a které bylo nutné s ohledem na požadované zahájení provozu objednat bezodkladně. Cena výkonových fází I. - V. pak tvoří 4,98 % předpokládané hodnoty stavebních prací, což je cena v místě a čase obvyklá a zároveň koresponduje i s dalšími zakázkami realizovanými prostřednictvím společnosti SNEO, a.s. v minulosti.

Finanční prostředky na tento nákup jsou součástí schváleného rozpočtu OSL na rok 2024, konkrétně § 6171, položka 6121, ORJ 915 a ORG 23640.

 

Zpracovatel výslovně prohlašuje, že veškeré údaje a informace v návrhu usnesení, včetně důvodové zprávy a příloh jsou pravdivé a odpovídají skutečnosti.

Rovněž výslovně prohlašuje, že neopomenul uvést žádný údaj nebo informaci, které by obsah návrhu podstatně změnily, pokud by byly uvedeny.

 

Datum: 09. 04. 2024

Zpracoval: Ing. Simona Hrubá, vedoucí odd. eko. činností

11. Vystavení objednávky č. OSL/00117/2024 na zajištění inženýrské činnosti a technického dozoru investora související s realizací akce "Stavební úpravy Polikliniky Pod Marjánkou - agenda dopravních přestupků" v rozsahu dle CN ze dne 02.04.2024 (příprava zakázky, výběrové řízení, zabezpečení smluvních vztahů pro provedení stavby, práce spojené s prováděním stavby, práce po dokončení stavby, zpracování dokumentace pro změnu užívání stavby a změna užívání stavby - administrace procesu)
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ-1541/24
Předkladatel: Holický Jan, Ing., MBA

Přílohy (0)

Žádné podkladové materiály nejsou k dispozici.

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...