9. Vystavení objednávky č. OSL/00119/2024 na nákup kancelářského nábytku a vybavení pro II. část kancelářských prostor Odboru přestupkového řízení v Poliklinice Pod Marjánkou
9. Vystavení objednávky č. OSL/00119/2024 na nákup kancelářského nábytku a vybavení pro II. část kancelářských prostor Odboru přestupkového řízení v Poliklinice Pod Marjánkou
I. Bere na vědomí
předloženou důvodovou zprávu včetně příloh
II. Souhlasí
s vystavením objednávky č. OSL/00119/2024 na nákup kancelářského nábytku a vybavení pro II. část kancelářských prostor Odboru přestupkového řízení v Poliklinice Pod Marjánkou na částku 1.156.488,00 Kč bez DPH, tj. 1.399.350,48 Kč s DPH s dodavatelem Čochner design s.r.o., se sídlem Přátelství 1662, 104 00 Praha, IČO 24137766 viz příloha č. 1 tohoto usnesení
III. Ukládá
schválit v EPK IS Ginis objednávku č. OSL/00119/2024 na nákup kancelářského nábytku a vybavení pro II. část kancelářských prostor Odboru přestupkového řízení v Poliklinice Pod Marjánkou dle bodu II. tohoto usnesení
Zodpovídá: Mgr. Lenka Kratochvílová, vedoucí OSL
Termín plnění: 26.04.2024
Zpracovatel: Mgr. Lenka Kratochvílová, vedoucí OSL
Nákup kancelářského nábytku, který je nutné pořídit jako kompletní vybavení nových kancelářských prostor pro nově vzniklý Odbor přestupkového řízení v prostorách Polikliniky Pod Marjánkou, byl uskutečněn formou poptávkového řízení (uzavřené výzvy).
Vzhledem ke specifickým požadavkům bylo přistoupeno k poptávkovému řízení (uzavřené výzvě) mimo prostředí elektronického tržiště. Z důvodu časové tísně (dlouhé dodací lhůty, nízké skladové zásoby) a komplikovanost předmětu zakázky bylo dne 09.01.2024 se souhlasem tajemníka ÚMČ přistoupeno k objednání spolupráce při architektonickém řešení a výběru nábytku u Ing. arch. Petra Fialy, který se osvědčil již při realizaci rekonstrukce zasedacího sálu ZMČ v 6. patře budoby ÚMČ - objednávka č. OSL/00015/2024 "Vybavení nábytkem pro Odbor přestupkového řízení v Poliklinice Pod Marjánkou".
Na základě výše uvedeného byla ke schválení RMČ předložena objednávka č. OSL/00057/2024 na nákup kancelářského nábytku a vybavení pro I. část kancelářských prostor Odboru přestupkového řízení v Poliklinice Pod Marjánkou na částku 838.978,00 Kč bez DPH, tj. 1.015.163,38 Kč s DPH, která byla schválena usnesením č. RMČ-1364/24 ze dne 19.02.2024.
Nyní je nutné dovybavit II. část kancelářských prostor, ve kterých je dokončována rekonstrukce a stavební úpravy. Jedná se o navazující plnění v rámci uvedeného poptávkového řízení (uzavřené výzvy). Vystavení objednávky č. OSL/00119/2024 na nákup kancelářského nábytku a vybavení pro II. část kancelářských prostor Odboru přestupkového řízení v Poliklinice Pod Marjánkou na částku 1.156.488,00 Kč bez DPH, tj. 1.399.350,48 Kč s DPH předkládáme ke schválení RMČ v souladu s příkazem tajemníka č. 12/2024 k zadávání veřejných zakázek. Objednávky na vybavení I. a II. části kancelářských prostor OPŘ typově stejným nábytkem by v součtu dosáhly hodnoty 1.995.466,- bez DPH.
Finanční prostředky na tento nákup jsou součástí schváleného rozpočtu OSL na rok 2024, konkrétně § 6171, položka 5137, ORJ 915 a ORG 15.
Zpracovatel výslovně prohlašuje, že veškeré údaje a informace v návrhu usnesení, včetně důvodové zprávy a příloh jsou pravdivé a odpovídají skutečnosti.
Rovněž výslovně prohlašuje, že neopomenul uvést žádný údaj nebo informaci, které by obsah návrhu podstatně změnily, pokud by byly uvedeny.
Datum: 10.04.2024
Zpracoval: Ing. Simona Hrubá, vedoucí odd. ekon. činností