34. Uzavření smlouvy o poskytování služeb ochrany majetku
34. Uzavření smlouvy o poskytování služeb ochrany majetku
I. Bere na vědomí
předloženou důvodovou zprávu včetně příloh
II. Schvaluje
uzavření smlouvy o poskytování služeb ochrany majetku se společností SISTEL INTERNATIONAL, s.r.o., se sídlem Podlipného 997/8, 180 00 Praha 8 Libeň, IČO: 15886832, viz příloha č. 1
III. Ukládá
-
předat smlouvu o poskytování služeb ochrany majetku panu starosti Mgr. Jakubovi Stárkovi k zajištění elektronického podpisu ze strany MČ Praha 6
Zodpovídá: Mgr. Barbora Srp, vedoucí PO
Termín plnění: 24.04.2024
-
elektronicky podepsat smlouvu o poskytování služeb ochrany majetku
Zodpovídá: Mgr. Jakub Stárek, starosta
Termín plnění: 26.04.2024
-
zajistit elektronický podpis smlouvy o poskytování služeb ochrany majetku protistranou
Zodpovídá: Mgr. Lenka Kratochvílová, vedoucí OSL
Termín plnění: 30.04.2024
Zpracovatel: Mgr. Lenka Kratochvílová, vedoucí OSL
V souvislosti s plánovaným přechodem obsáhlé agendy dopravních přestupků z MHMP na jednotlivé městské části k 01.07.2024 bylo nutné zajistit prostory pro pracovníky nově vzniklého Odboru přestupkového řízení, který sídlí v prostorech Polikliniky Pod Marjánkou. Tyto prostory byly zrekonstrukovány a vybaveny kancelářským nábytkem.
Správcem budovy Polikliniky Pod Marjánkou je společnost SNEO, a.s., která vykonává i správu nejen administrativní budovy ÚMČ Praha 6, ale i všech detašovaných pracovišť. Na služby ochrany majetku spravovaných společností SNEO, a.s. v objektu Polikliniky Pod Marjánkou je již uzavřená smlouva mezi společností SISTEL INTERNATIONAL, s.r.o. a MČ Praha 6 v zastoupení SNEO, a.s.
Uzavřením smlouvy ve znění přílohy č. 1 bude zajištěna ochrana majetku a prostor nově vzniklého Odboru přestupkového řízení, jedná se tedy o navazující plnění spočívající v rozšíření střežených prostor, kdy v prostorách Polikliniky Pod Marjánkou je již zastřežena část objektu prostřednictvím tohoto dodavatele. Nyní v těchto prostorech sídlí nově ustanovený Odbor přestupkového řízení, jehož fyzické i materiální vybavení je potřeba ochránit a zabezpečit na úrovni srovnatelné s ostatními kancelářskými prostorami ÚMČ Praha 6.
Vzhledem k potřebě operativního zabezpečení majetku od 01.05.2024 navrhuje předkladatel usnesení, aby proti obvyklým zvyklostem byla smlouva podepsána elektronicky MČ Praha 6 a následně druhou stranou.
Finanční prostředky na výdaje spojené s uzavřením smlouvy o poskytování služeb ochrany majetku jsou součástí schváleného rozpočtu OSL na rok 2024, konkrétně § 6171, položka 5169 - Nákup ostatních služeb a 5164 - Nájemné. Jedná se paušálně o 13.200 Kč bez DPH, tj. 15.972 Kč s DPH za rok za monitorávní (5169) a 1.800 Kč bez DPH, tj. 2.178 Kč s DPH za rok za pronájem SIM karty (5164). Ostatní výdaje cca 1.000 Kč bez DPH, tj. 1.210 Kč s DPH nelze za rok vyčíslit, jedná se o případné dostavení bezpečnostní hlídky na základě poplašného signálu, případné fyzické střežení objektu při zásahu a případné administrativní činnosti při vyžádání informací.
Zpracovatel výslovně prohlašuje, že veškeré údaje a informace v návrhu usnesení, včetně důvodové zprávy a příloh jsou pravdivé a odpovídají skutečnosti.
Rovněž výslovně prohlašuje, že neopomenul uvést žádný údaj nebo informaci, které by obsah návrhu podstatně změnily, pokud by byly uvedeny.
Datum: 17.04.2024
Zpracoval: Ing. Simona Hrubá, vedoucí odd. eko. činností OSL