46. Uzavření rámcové dohody o poskytování právních služeb

46. Uzavření rámcové dohody o poskytování právních služeb

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ-2598/25
Předkladatel: Stárek Jakub, Mgr.
Městská část Praha 6
Rada městské části
Usnesení
ze dne 31.03.2025

RMČ-2598/25

Uzavření rámcové dohody o poskytování právních služeb


Rada městské části

I. Bere na vědomí

- důvodovou zprávu, vč. přílohy

0

 

II. Souhlasí

s uzavřením rámcové dohody o poskytování právních služeb ve znění dle přílohy č. 1 tohoto usnesení s následujícími poskytovateli:

1. FFK Legal, advokátní kancelář, s.r.o., se sídlem: Josefa Lady 2106/1, 434 01 Most, IČ: 07599803 (990,- Kč bez DPH / 1 hodina poskytování právních služeb) 

2. PELIKÁN KROFTA KOHOUTEK advokátní kancelář s.r.o., se sídlem: Praha 1 - Malá Strana, Tyršův dům, Újezd 450/40, PSČ 11801, IČ: 27592936 (995,- Kč bez DPH / 1 hodina poskytování právních služeb) 

3. eLegal advokátní kancelář, s.r.o., se sídlem: Sokolovská 695/115b, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ: 03153398 (1149,- Kč bez DPH / 1 hodina poskytování právních služeb) 

0

 

III. Ukládá

  1. zajistit podpis rámcové dohody o poskytování právních služeb protistranami a předat ji starostovi k podpisu.

    Zodpovídá: Mgr. Aneta Roubíková, vedoucí PO

    Termín plnění: 20.04.2025

    0

  2. podepsat rámcovou dohodu o poskytování právních služeb.

    Zodpovídá: Mgr. Jakub Stárek, starosta

    Termín plnění: 04.05.2025

    0

 

Předkladatel: Mgr. Jakub Stárek, starosta
Zpracovatel: Mgr. Aneta Roubíková, vedoucí PO

Usnesení bylo přijato poměrem hlasů: +8 -0 z0 (OR)


Důvodová zpráva:

Dne 18. 2. 2025 bylo na elektronickém tržišti městské části Praha 6 zveřejněno výběrové řízení č. 2025/00016, jehož předmětem byl výběr tří poskytovatelů právních služeb za účelem odborného právního poradenství pro Úřad městské části Praha 6, a to zejména v níže uvedených oblastech:

  • konzultační a poradenská činnost zejména v oblasti obchodního, občanského, správního a pracovního práva,
  • zpracování písemných právních stanovisek, právních rozborů a posudků vztahujících se ke konkrétnímu zadání,
  • zpracování návrhů smluv a posouzení návrhů smluv,
  • zpracování návrhů rozhodnutí, procesních úkonů, stanovisek, vyjádření, opravných prostředků,
  • poskytnutí dalších právních služeb, které souvisejí s činností zadavatele včetně pracovněprávní agendy,
  • poskytování právních služeb v oblasti práva veřejných zakázek a koncesí dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů. Poskytované služby budou zahrnovat zejména právní poradenství a konzultace, zpracování analýz, rozborů a stanovisek, sepisování listin, zejména smluv a podání, administrace zadávacích řízení (zejm. příprava zadávacích podmínek veřejných zakázek a koncesí, kontrola splnění zadávacích a kvalifikačních podmínek, zajištění komunikace prostřednictvím elektronického nástroje (zadavatel používá elektronický nástroj E-ZAK), účast na jednáních všech ustanovených komisí jako tajemník komise) a zastupování před Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže.

Hodnotícím kritériem byla stanovena výše nabídkové ceny v Kč bez DPH za 1 hodinu poskytovaných služeb. Podmínkou účasti ve výběrovém řízení bylo předložení seznamu významných služeb, kdy alespoň 2 právní služby spočívající v kompletní administraci zadávacího řízení s tím, že 1 služba se týkala nadlimitní veřejné zakázky na stavební práce a 1 služba se týkala nadlimitní veřejné zakázky na služby nebo dodávky; alespoň 4 právní služby týkající se poskytování poradenství v oblasti obchodního, občanského, správního a pracovního práva (zadavatel požaduje z každé oblasti minimálně jednu službu), přičemž alespoň 1 z těchto služeb byla poskytována územně samosprávnému celku. Dalším požadavkem bylo předložení seznamu členů realizačního týmu, který musel činit min. 3 advokáty vykonávající praxi v advokacii min. 5 let, z toho minimálně jeden advokát má 4 roky praxe v oblasti veřejných zakázek.  

Do konce lhůty pro podání nabídek (4. 3. 2025) se přihlásilo a podalo nabídku celkem 8 poskytovatelů právních služeb s tím, že nejvýhodnější nabídku podali 3 níže uvedení poskytovatelé, se kterými bude uzavřená rámcová dohoda ve znění dle přílohy tohoto usnesení (seřazení dle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH/1 hodina poskytování právních služeb):

1. FFK Legal, advokátní kancelář, s.r.o. – 990,- Kč bez DPH  

2. PELIKÁN KROFTA KOHOUTEK advokátní kancelář s.r.o. – 995,- Kč bez DPH  

3. eLegal advokátní kancelář, s.r.o. – 1.149,- Kč bez DPH  

Rámcová dohoda o poskytování právních služeb bude uzavírána na dobu určitou, a to do okamžiku vyčerpání 1.000.000,- Kč bez DPH. Výběr poskytovatele na jednotlivou dílčí zakázku vyplývající z této rámcové dohody bude probíhat skrze výzvu k podání nabídky, kdy bude vybrán ten poskytovatel, který nabídne nejnižší celkovou cenu (součin hodinové sazby v max. výši dle jeho nabídky ve výběrovém řízení a max. hodinový rozsah) za požadovanou právní službu. 

Na základě výše uvedených skutečností zpracovatel navrhuje uzavřít rámcovou dohodu o poskytování právních služeb s třemi uchazeči, kteří se umístili na prvních třech místech.

Finanční prostředky v případě uzavření rámcové dohody o poskytování právních služeb budou částečně uhrazeny z položky 5166 - Konzultační a poradenské služby a dále bylo požádáno o příslušnou rozpočtovou úpravu.

Zpracovatel výslovně prohlašuje, že veškeré údaje a informace v návrhu usnesení, včetně důvodové zprávy a příloh jsou pravdivé a odpovídají skutečnosti.

Rovněž výslovně prohlašuje, že neopomenul uvést žádný údaj nebo informaci, které by obsah návrhu podstatně změnily, pokud by byly uvedeny.

 

Datum:  26. 3. 2025

Zpracoval: Mgr. Aneta Roubíková, ved. PO

46. Uzavření rámcové dohody o poskytování právních služeb
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ-2598/25
Předkladatel: Stárek Jakub, Mgr.

Přílohy (0)

Žádné podkladové materiály nejsou k dispozici.

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...