3. Odeslání výzvy k jednání v jednacím řízení bez uveřejnění k veřejné zakázce na dočasné poskytování služeb výsadby a údržby květin a souvisejících služeb
3. Odeslání výzvy k jednání v jednacím řízení bez uveřejnění k veřejné zakázce na dočasné poskytování služeb výsadby a údržby květin a souvisejících služeb
I. Bere na vědomí
předloženou důvodovou zprávu včetně příloh.
II. Schvaluje
odeslání výzvy k jednání v jednacím řízení bez uveřejnění ve smyslu § 63 odst. 5 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen "ZZVZ") na veřejnou zakázku "Dočasné poskytování služeb výsadby a údržby květin a souvisejících služeb" prostřednictvím Kruták & Partners, advokátní kancelář s.r.o., která je tímto k administraci tohoto jednacího řízení bez uveřejnění zmocněna. Výzva bude odeslána uchazeči Sadovnický a zahradnický servis s.r.o. (Ruzyňská 209/8, 161 00 Praha 6, IČ: 27404862).
III. Jmenuje
komisi pro posouzení a projednání nabídky s účastníkem v jednacím řízení bez uveřejnění v tomto složení:
členové: náhradníci:
Petr Palacký Ondřej Matěj Hrubeš
Dana Charvátová Martina Smolková
Aneta Roubíková Michal Čvančara
Jaroslava Ješinová Martina Kolovratová
Zástupce z řad veřejnosti:
člen: náhradník:
tajemník: advokátka, Kruták & Partners, advokátní kancelář s.r.o.
IV. Ukládá
-
prostřednictvím zástupce zadavatele Kruták & Partners, advokátní kancelář s.r.o. zajistit veškeré úkony související s odesláním výzvy k jednání v jednacím řízení bez uveřejnění dle bodu II. tohoto usnesení
Zodpovídá: Ing. Dana Charvátová, vedoucí ODŽP
Termín plnění: 16.04.2025
-
prostřednictvím zástupce zadavatele Kruták & Partners, advokátní kancelář s.r.o. zajistit řádný průběh jednání komise pro posouzení a projednání nabídky v rámci jednacího řízení bez uveřejnění ve smyslu § 63 odst. 5 ZZVZ na veřejnou zakázku "Dočasné poskytování služeb výsadby a údržby květin a souvisejících služeb"
Zodpovídá: Ing. Dana Charvátová, vedoucí ODŽP
Termín plnění: 25.04.2025
-
předložit RMČ Praha 6 doporučení k rozhodnutí o přidělení veřejné zakázky "Dočasné poskytování služeb výsadby a údržby květin a souvisejících služeb" zadané v jednacím řízení bez uveřejnění ve smyslu § 63 odst. 5 ZZVZ
Zodpovídá: Ing. Dana Charvátová, vedoucí ODŽP
Termín plnění: 28.04.2025
Zpracovatel: Ing. Dana Charvátová, vedoucí ODŽP
Stávající Rámcová dohoda č. S/215/2021/ODŽP na poskytování služeb výsadby a údržby květin a souvisejících služeb byla ukončena ke dni 28.02.2025. V této souvislosti Zadavatel v dostatečném předstihu připravil nové výběrové řízení a RMČ Praha 6 dne 4.11.2024 svým usnesením č. RMČ-2178/24 schválila oznámení otevřeného zadávacího řízení na veřejnou zakázku „Údržba veřejné zeleně, dřevin a květin na území Prahy 6“. Téhož dne bylo zadávací řízení zahájeno odesláním oznámení do Věstníku veřejných zakázek.
Do tohoto zadávacího řízení však byly podány námitky na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže, které vyžadují důkladné prošetření a vyhodnocení. Z tohoto důvodu nelze v současné době předpokládat ukončení zadávacího řízení v původně plánovaném termínu.
Proto bude přistoupeno k uzavření Rámcové dohody o dočasném poskytování služeb výsadby a údržby květin a souvisejících služeb v režimu jednacího řízení bez uveřejnění podle § 63 odst. 5 ZZVZ, kdy bude výzva k jednání v rámci jednacího řízení bez uveřejnění zaslána pravděpodobnému budoucímu dodavateli Sadovnický a zahradnický servis, s.r.o., Ruzyňská 209/8, Praha 6, IČO: 27404862. Rámcová dohoda o dočasném poskytování služeb výsadby a údržby květin bude uzavřena na 5 měsíců od okamžiku nabytí její účinnosti s nově nabídnutými cenami dodavatele. Při splnění dále uvedené rozvazovací podmínky bude rámcová dohoda ukončena dříve, a to k poslednímu dni kalendářního měsíce, ve kterém dojde k uzavření Rámcové dohody, která bude uzavřena na základě zadávacího řízení s názvem „Údržba veřejné zeleně, dřevin a květin na území Prahy 6“, s vybraným dodavatelem části 5 této veřejné zakázky.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 7.494.350,70 Kč bez DPH (9 068 164,35 Kč včetně DPH). Předpokládaná cena zahrnuje veškeré úkony, které mohou být v rámci kalendářního roku objednány, i přes to, že je Rámcová dohoda uzavírána na pět měsíců v období od května do září. Zadavatel si vyhrazuje možnost objednat veškeré služby, které jsou z tohoto smluvního vztahu potřebné vzhledem k průběhu vegetačního období. Současně je třeba uvést, že převážná většina služeb je objednávána právě v tomto období. V rozpočtu ODŽP je na tyto práce vyčleněno 6.500.000 Kč včetně DPH. V případě, že v průběhu čerpání nebudou vyčleněné finanční prostředky na realizaci prací dostačovat, bude zažádáno o navýšení financí rozpočtovou úpravou.
Pro provedení komplexní administrace zadavatelských činností na předmětnou veřejnou zakázku byla oslovena Kruták & Partners, advokátní kancelář, s.r.o., která administrovala původní veřejnou zakázku na poskytování služeb výsadby a údržby květin a souvisejících služeb.
Zpracovatel výslovně prohlašuje, že veškeré údaje a informace v návrhu usnesení, včetně důvodové zprávy a příloh jsou pravdivé a odpovídají skutečnosti.
Rovněž výslovně prohlašuje, že neopomenul uvést žádný údaj nebo informaci, které by obsah návrhu podstatně změnily, pokud by byly uvedeny.
Datum: 14.04.2025
Zpracoval: Ing. Veronika Beranová